onsdag, mars 24, 2010

Rusk, rusk, rusk

Fattar inte varför den här jävla vintern har så förbannat svårt att släppa greppet? Stick bara! Släpp fram våren med sol och värme! Ser lite vårtecken då och då (måsar på Vågen, Haltis har börjat sjunga, overallen är lerig redan efter en dag, sköldpaddan har en faslig aptit osv osv. Men ute fortsätter det glatt att vara kallt. Kom till och med lite SNÖ igår. Då blir man ju fan förbannad på riktigt!
Men, nu åter till det "roliga" skolarbetet. Fick ett svar på mailet jag skickade till läraren igår. Mailet innehöll inget som gjorde att jag fattade mer, nej inte då! Det stod bara att han inte lämnade fler kommentarer än han redan gjort. Jaha? Så om du skriver såpass luddigt att jag inte fattar vad du menar så har du ingen som helst skyldighet att förtydliga dig?? Jävla Ante Krokfinger, är så förbannat less på gubben skall ni veta. Jag vill ha sommarlov nu....... Jaja, bara att koka kaffe, dra på lite Misfits och skriva tills fingrarna blöder och hjärnan känns som en amöba. Och sen hoppas gubbsvålen åtminstone ger mig godkänt FASTÄN jag inte har ett kastmärke i pannan och roas av att elda lik tills kraniumet spricker vid en flod som är skitigare än lortbäcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar