onsdag, mars 24, 2010

Håhåjaja

Mjo, nu börjar det väl så sakteliga likna något... Klar med alla smådetaljer nu. Ska sätta mig och göra en rejäl omstrukturering av analysen. Det tar nog minst resten av dagen, förmodligen en bra bit in på morgondagen med. Sen är det bara språket kvar, han ansåg att jag använde "talspråk"... Det var fan det dummaste jag hört, inte på så många ställen då iallafall. Men jaja, jag läser igenom och krånglar till språket mer då så blir han väl nöjd. Kanske man kan ta fredagen ledigt till och med?? Diskussionen (som kändes väldigt ihophafsad tyckte jag) var "bra" enligt honom. Detta föranledde nästan ett fall från soffan från min sida, men man ska (och kan) ju inte överklaga ett domslut som är till ens fördel så jag håller käften och rör inte diskussionen mer.
Tjillevippen! Nu ska jag fylla på mera kaffe i koppen. Kaffekopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar