fredag, mars 26, 2010

Jaha?

Jag har inget mer att göra på mitt arbete nu, och så var det redan kvart över nio imorse. Jag tycker det känns oerhört fel att inte göra något skolrelaterat när Alex är på dagis. Har jag inget skolarbete tycker jag att han skall vara hemma! Samtidigt tycker jag att det känns dumt att ringa typ två timmar efter att man lämnat och säga att han skall hem. Jaja, jag rotade lite bland mina grejer istället. Sorterade in papper i pärmen, slängde en del. Hittade ett par böcker jag inte läst klart och ett block med anteckningar. Jag vill ha alla mina anteckningar renskrivna i prydliga mappar för varje kurs på datorn. Sagt och gjort- sitter och renskriver för glatta livet nu! Ett finfint tillfälle att friska upp minnet och reflektera på nytt om gamla föreläsningar! När jag skrivit mig trött läser jag lite etik. Mission completed, och sen är det dags att hämta Skruttet! Han och jag ska knalla in på Lindex med och kika på nåt nytt åt lille Axel. Misstänker att det vi köpte blivit för litet nu.... Och ikväll skall det överlämnas, vi ska ut på Wärdshuset och käka ett helt gäng med brudar! Skoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar