onsdag, november 04, 2009

Hmmm...

Det känns lite bortkastat ibland när man makar sig iväg till skolan bara för att inse att föreläsningen inte ger ett skit typ. Fast det är ju såklart alltid trevligt att träffa klasskamraterna och den här kursen känns överlag som om den kommer att vara himla rolig!

Jag stannade direkt på stan på vägen hem och knäppte legkort, var in på banken och skulle beställa nytt men se det gick inte!! Mitt gamla hade ju gått ut, så då fick jag gå till skatteverket sa gubben med de korta armarna. Jaha, men om jag tar med mig passet då? Joo, det skulle gå bra det. Titta in imorgon med passet du. På väg hem kom jag på att det ju för i helvete står fel namn i passet med... -_- Undrar om det spelar nån roll, eller om jag står som Norman på banken än?? *suck* Nästa gång jag gifter mig ska jag behålla mitt efternamn tror jag. ;o) Jaja, nytt pass it is too. Måste skaffa det innan London då.

Idag är det kallt och mulet ute, känns att vintern närmar sig. Skrutten och jag hade 3 små pumpaljuslyktor tända i morse när vi åt frukost. Det allra bästa med hösten är att det ju är så himla mysigt! Och har man bara rätt kläder på sig är inte ens kylan nåt problem. Det hade dock inte jag idag, för vantarna som jag var säker på att de låg i väskan gjorde inte alls det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar