torsdag, november 05, 2009

uschuschusch

Jag ska till tandläkaren (Wolf heter han, sug på den!) nu på morgonen och byta ut en lagning som blitt lite trasig. Huvva, jag verkligen hatar att gå till tandläkaren. Av hela mitt hjärta.

Skrutten blir hemma med sin pappa resten av veckan, det är nog lika bra för han hostar och är täppt. Kan inte säga att han är sådär jättesjuk, men det känns dumt att chansa. Pappan är ju ändå hemma så... Det är nog lika så bra att vara försiktig i dessa svininfluensetider kanske. Själv pluggar jag ju hemma om dagarna och får väl försöka hoppa in till pappans stöd ibland.

Ute ligger det liiiite, liiite snö kvar på taken sen gårdagkvällens snöfall, ser ut som om det flyger lite i luften nu med. Men vi ligger ju rejält i lä jämfört med Hemsedal... ^^ Nu är det dags att göra mig i ordning, bäst att hoppa mascaran kanske ifall jag ska gråta. Grät gjorde jag INTE när jag ställde mig på vågen i morse iaf! Endast ett halvt kilo upp efter möhippa/sjuka med massa onödiga kolisar/bröllopsmiddag/bakissnacks/2 veckor utan motion!!! Inte illa ändå tycker jag, jag kände mig som om jag skulle ha ökat minst 3 kg så jag är nöjd. 3,5 kg kvar till målet jag hade tänkt nå före jul. Känns väl inte helt omöjligt.... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar