torsdag, oktober 01, 2009

Tomorrow!

*_* Imrogonbitti klockan åtta noll noll piiiiiip så sätter vi oss på Härjedalingen och beger oss mot den där staden de kallar vår kungliga hufvudstad. Vi ska shoppa lite kläder och prylar inför den där festen vi ska ha om några veckor, ni vet... (känns som om jag tjatar helt sjukt mycket om det nu). Och så ska vi nog gå på bio "Flickan som lekte med elden", käka middag ute och såna där mysiga saker man kan göra när man är barnfri. Ja nu menar jag inte kn***a då, utan typ strosa omkring ute kvällstid, sova tills man vaknar av sig själv, sitta på café i lugn och ro, gå i affärer och dylikt. ^^

Vi kommer hem på lördagkväll och möts då härhemma av mormor och en (förmodligen) sovande Skrutt. Han ska spendera helgen i Runemo och var sååå ivrig. "-Men stäng döjjen å gå upp till pappa!" sa han till mig när jag ville ha en till puss där han satt i mormors bil... Jaha, ska frigörelserevolten börja redan före tre års ålder?? Kan jag inom en snar framtid förvänta mig "Jävla kärring, du fattar ju ingenting!", gula blend gömda i strumplådan, lappar från dagis om skolk och tjat om att få åka på festivaler? Kommer han att gå i mammas punkarkängefotspår och raka mohikan, riva sönder brallorna och revoltera mot kapitalismen/skolan/föräldrar/ja, det mesta helt enkelt??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar