söndag, oktober 04, 2009

Home, sweet home

Så var vi då hemma igen, kom hem igårkväll. Hur skoj det än är att vara borta så är det alltid skönt att komma hem till sitt igen. Träffa sin söta Skrutt och sova i sin egen säng. :o)

Helgen har varit mkt lyckad shoppingledes, och vi har hittat både mormorskängor och underkläder åt mig (mitt livs första korsett, känns som om det kan bli fler...), jeans och kalsingar (han måste ju också vara snygg under!) åt Thomas, brallor åt Skrutt, ljus, servetter och lyktor till borden och halsband åt mig. Inte mkt kvar att fixa nu... skjorta, strumpbyxor och lite småkrafs bara!! Fatta att det bara är tre veckor kvar innan jag blir fru Hedlund nu. Tokigt! Vi hann ju såklart även med lite andra saker: burgare & öl på Kellys, bio osv. En hel del fuskande blev det ju så nu får man bita i kolhydratsbaksmällan ett par dagar. Men det är smällar man får ta det. ^^

Idag regnar det.... söndagstrist som aldrig förr. Thomas & Alex for på affären för att köpa fryspåsar och jag sitter hemma och väntar på att familjen farmor skall dyka upp med 20 kg köttfärs åt oss. O_o Sen vet ju vi vad vi ska syssla med ett tag, typ fram till middagen eller så. Annars blir det mest uppackning, plockande och tvättande idag. Såna där trista saker som man kan pyssla med en trist dag som denna. Och så sköta med Tribal Wars förstås. ^_^ Nu hör jag familjen min utanför! Skahänga tvättenoch ladda en till så de inte tror jag slöat till helt här! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar