tisdag, oktober 06, 2009

Look into my eyes, baby...

:) Jag har varit uppe hos Sussie ikväll och hon har provsminkat mina ögon. Ligger numer inne med ett par sotade ögon för första gången i mitt liv och det blev verkligen sjukt snyggt!! Trodde inte att jag skulle passa i det med mina smala, sneda ögon men de blev faktiskt aningens större av det t.om. Hon fixade håret med, lockade och stod i. Så nu sitter jag här med läckra korkskruvslockar i håret, sängkammarögon och nymanikurerade naglar... Och Cocken står i köket och vispar majonnäs han - svårimponerad jävel det där ni! ;)

Har pluggat idag, kämpat på med min kära socialrätt igen... känns aldrig som om jag hinner så mycket som jag vill på en dag ändå. Men jaja... Imorrn ska jag läsa lagtext och rättsfall inför torsdagens föreläsning/seminarium. Heldag i Gävle då, redan nio börjar vi - huvva!! Får åka aptidigt känns det som. -_-

1 kommentar:

  1. Vaddå svårimponerad!?!?!?! Jag sa ju att de va skit snyggt ju!!!

    SvaraRadera