onsdag, oktober 07, 2009

Vaaaaarfööör??

Fattar inte varför jag ska sova så förbannat uselt varenda jävla natt!? Ligger vaken, vrider & vänder mig, kan inte somna om och när det väl är dags att kliva upp är jag så förbannat trött att jag knappt klarar av att stänga av larmet på mobilen. :( Det blir så jobbigt i längden... vill inte gärna sova på eftermiddagen heller för då känns det som om jag ska få ännu svårare att somna på kvällen.

Nåväl, upp kom jag imorse och Skrutten och jag kom iväg med lilla vagnen mot förskolan. Lille plutten har blivit rädd för "otäcka killen" igen. :( Frågar redan när han kliver upp om han är där idag, talar om att "han slår bara mig, då blir jag lessen". Känns jättebra att vara käck och säga "Men det går bra gubben, säg till fröken bara!" Verkligen. Egentligen har man lust att säga att han får vara hemma med mamma resten av livet om han så vill. Men vem ska finansiera det tro?? Synd att man inte är listig asiatbrud, då kunde man lura rika gubbar på nätet att skicka pengar till en. Sen kunde Uttas och jag gå hemma och dra benen efter oss hela dagarna. Han skulle slippa vara rädd och jag skulle slippa få ap-armar av att släpa lagboken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar