torsdag, oktober 29, 2009

Å snoret det bara rinner ner...

Ja, så mycket kan jag då säga som att blir jag inte sämre än såhär (och det borde jag inte bli efter såpass många dagar) så är då åtminstone halva brudparet räddat till festen! Kan ju vara kul för gästerna att slippa ha fest själva... Vad värre är skulle väl vara att Thomas kom hem och lät hes och hade lätt ont i kroppen imorse. :( Det blev kan jang, honungsvatten och hoppisäng för honom!!

Själv sitter jag och försöker plugga, men kanske att det som Ankie säger är dumt att släpa sig iväg på tenta imorrn om jag mår såhär? Kanske vore bättre att helt fokusera på lördagen? Uscha vad jobbigt det här är... Och massa kolhydrater blir det med i form av halstabletter och honung. Och en tunnbrödmacka till kaffet för att jag tycker så synd om mig själv. :( Jaja, nya friska tag för fru Hedlund på måndag! Jag bara känner på mig att hon kommer klara att bli smal i ett nafs! Hon är nog en riktigt super-wonder-woman hon tror jag! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar