onsdag, oktober 28, 2009

Jodå, det är hopp om liv

Är fruktansvärt snorig, frusen,trött och har ont i halsen idag. Men det känns ändå som om jag faktiskt kommer hinna bli frisk till på lördag. Tentan på fredag får det gå som det går med, jag går dit och gör ett försök men räknar nästan med att kugga mig... Men men, tentor kan göras om - vigslar kan det icke! :) Jag prioriterar mitt tillfrisknande helt enkelt, och håller tummarna allt jag kan för att mina äckliga bassilusker inte ska smitta övriga i familjen. -_-

Idag har jag suttit i mitt kära soffhörn och försökt plugga, men det blir tyvärr mest slöa och vila... Tröttheten tar överhanden och jag fattar helt enkelt inte vad jag läser. Mormor var hit en sväng med och käkade lunch innan jobbet samt avlämnade ett par nya "mojjonfofflor" med bilar på åt Skruttas. Det blir han nog glad för!! Han kommer snart hemåkande med sin pappa i Bettan, som idag fått sprillans nya vinterskor... En jävla bil å kosta pengar det där! :( Jaja, vi må ju åka säkert i vinter nudå iallafall.

Nu ska jag läsa några sidor till innan det är dags att börja göra pannbiffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar