fredag, oktober 30, 2009

Nu så

Lugnet har liksom lagt sig över Trädgårsgatan.... äntligen får man väl lov att säga. I kylskåpet står tårtan klar, på balkongen står efterrättsmuffinsarna, lägenheten är städad, ungen duschad, väskan med smink och kläder tills imorgon är packad (Sussie hämtar 08:30), ringarna är nedlagda i min handväska, borta på kyrkan är det dukat och dekorerat (tack igen tjejer!), benen är nyrakade, naglarna är vackra och fixade, på diskbänken står två stora pumpor urkarvade och klara... Jag tror faktiskt inte att vi har missat/glömt någonting. Och har vi det så är det säkert inget vi inte kan klara oss utan eller fixa imorrn.

När Lisa och jag stängde dörren och gick ifrån kyrkan slog det mig - jag ska gifta mig imorgon!! Jag ska verkligen göra det, det jag aldrig nånsin trodde att jag skulle göra. Fast å andra sidan trodde jag ju aldrig att jag skulle träffa Han den rätta heller... Och det gjorde jag, så då är det väl bäst att gifta sig med honom då! <3<3<3

1 kommentar: