fredag, september 04, 2009

LCHF

Fantastisk kost det där...

Frukost: 1/2 avocado, 1 äggvita, skinkröra, kaffe
Lunch: Tacotallrik utan nachos eller nån sallad på Roy´s.
Middag: Pepparlax, sallad, gräslökssås
Mellanmål: nötter

Och till det behövs egentligen ingen motion, men jag gillar att gå ut och gå så det kommer jag att fortsätta med ändå! Nu gäller det att komma över trötthet, huvudvärk och grejer som börjar smyga sig på, gå in i ketos, minska portionerna, hitta rätt fettmängd (känner hela tiden att jag äter för mkt fett, men vet inte om det bara är av "gammal vana" jag känner så?) och framförallt: ATT GÅ NER I VIKT så min fina klänning sitter lite snyggare. :o)

Nu ska jag plugga lite till och sen vika/hänga tvätt innan det är dags att gå ut på stan och träffa Anna & Ankie för lunch och studiebesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar