torsdag, september 03, 2009

Morgon

Ibland är det så skönt med morgon tycker jag. Fast jag sovit helt kasst inatt och var som ett lik så uppskattade jag morgonprommisen till förskolan med Alex. Han tycker att det är så kul att gå med vagnen dit och pladdrar glatt hela vägen om bilar, tåg och allt annat han ser. Sånt smittar av sig. :o) Att sen komma hem och äta frukost ihop med Thomas (rostbiff, ost, gurka samt blåbär med en gräddklick idag) och sen slappa framför datorn med en extra koppa kaffe - det är vardagslyx i sin renaste form det! Nu är Farmen klar, kaffet urdrucket, tänderna borstade och jag sitter och väntar på att Sussie ska ringa. Vi ska ut och gå se. Gött! Sen blir det hem och plugga, plugga igen...

Igårkväll hade vi besök här på Garden Street - Kattis är ju hemma! :o) Det var roligt, men jag ångrade mig inatt att jag drack det där kaffet... -_- NU är det inte långt kvar tills vi sticer på vår roadtrip till Hemsedal! 2 veckor kvar imorrn, lika långt som tills jag får väga mig nästa gång. Tror ni LCHF hjälper nåt då? Jag känner mig skeptisk, men det gör jag alltid. Börjar tro att jag inte KAN gå ner mer än så här jag.. Men men, nu ska vi vara positiva!

Nu ringde Sussie, ska knalla upp ditåt. hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar