torsdag, september 17, 2009

Jaa, det går!

Det funkar att käka tacos utan skal. Kan man säga tacos då?? Eller är det bara köttfärs med en massa grönsaker och klet?

Vi var och gjorde nåt lite sjukt för en stund sen... bokade hotellrum mindre än en km från hemma. Inte ofta man gör det inte... Hotellreceptionisten är till råga på allt vår granne, så vi kunde ju inte låssas vara långväga gäster heller precis. Men nu är det bokat iallafall, ett Queen superiorrum bara för oss! Och en lovely hotellfrulle väntar som grädde på baksmällan morgonen efter! ^^

2 kommentarer:

  1. okej, tack för att du svarar på mina undra frågor.. jag har under dom senaste veckorna haft så ont i halsen så jag ej kan prata, är det fibron som är dum?? jag känner mig helt invalid kan inte gå ut med hunden knappt.. hur motionerar du?
    mvh

    SvaraRadera
  2. Naaaajs duu! då vet vi var vi ska gå å smula brödsmulor då... hehehehehehe

    SvaraRadera