måndag, september 21, 2009

En hemmadag

Skrutt sov rätt länge imorse till mammans stora förtjusning. Sen hade vi en slapp morgon med TV och frulle på bricka innan vi drog vidare mot lekparken. I "pajken" gungade vi och fotade en hel del. Ska lägga ut bilder på Bdb sen... Skrutten hade sån tur så han fick komma ut en svängom till på eftermiddagen, då med sin fader medan jag satt inne och pluggade lite. Har en massa rapporter som ska vara lästa på torsdag då vi har slutseminariumet. Plus att ett av dem ska vara noga läst och jag ska opponera på det... Skoj värre. Kollade schemat till nya kursen med, alla föreläsningar utom den första var i Gävle. Men gött var att jag redan hade ALLA böckerna! :o) Löööövli.

Nu ska jag gå ut i köket och kika om mina tjänster behövs. Uttas ser på "Rorri" och gubben ska iväg och repa sen=mera plugg för mammsen...

Förresten, Lisa, blev det bättre nu när jag ökade en strl på texten??

1 kommentar: