tisdag, september 22, 2009

Alltid rött, alltid rätt

Gamla punkdängor är rent fantastiska att plugga till måste jag säga, försätter mig direkt i rätt sinnelag för att plöja rapporter, skriva kritiska granskningar och bläddra i böcker. Är det inte märkligt så säg? Fast det är klart, en gammal punkarslyna som jag gör ju det mesta bäst till den musiken så. ^^

Nyss har mammsen vart här och druckit kaffe och hämtat lite grejer. Skönt med ett litet avbrott i studierna. Känner mig inte alls pigg idag, ont som faan i kroppen vilket brukar vara ett säkert tecken på att det är nån infektion på gång. Lätt ont i halsen och svälld i den där gången mellan näsan och halsen är jag med. :o(

Idag drar Kattis & Jonas till Bali, är inte alls avundsjuk. Inte ett dugg. Jag hoppas däremot att de ska få en helt fantastisk semester och att surfandet går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar