tisdag, augusti 18, 2009

Pigg & glad...?

VARFÖR ska skruttet vara så fruktansvärt morgonpiggt när det är dess stackars mamma som ska upp med det för?? Halvsju är i tidigaste laget när man är ledig tycker jag, men den åsikten är jag visst helt ensam om... Så nu sitter vi här, han tittar på Pongo och jag har skördat pumpor och ris och ska strax fixa frukost åt familjen. Trött så ögonen går i kors eftersom jag naturligtvis satt uppe för länge igårkväll. :o( Sånt straffar sig omedelbart när man är småbarnsmorsa!

Igår var vi i Runemo och hälsade på mormor. Skruttas och jag har ju en ensam sommarlovsecka nu, så vi roar oss bäst vi kan. Idag ska vi träffa Sussie och ungarna på lekplatsen om vädret tillåter. Blir det riktit fint kanske han och jag går tidigare och tar med oss lunch till och med. Jag är för trött för att gå och titta ut genom fönstret och konstatera att det är skitväder. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar