torsdag, augusti 20, 2009

Hockey!!

Ikväll är det "Hockey night" eller vad det hette på ishallen. Brynäs ska möta (spöa) Södertälje. Och vi kommer, tack vare barnvakten morfar, att vara på plats och se hela spektaklet. :o) Ska bli skoj!!

Idag är vädret sämre än igår, så hela förmiddagen har spenderats inne. Jag vet att Alex gärna hade gått ut ändå men det kändes som om jag hade så mkt att göra... Jag har hunnit: vika tätt, köra en ljus maskin & hängt den, diskat, dammsugit kök & hall, dammtorkat i köket samt skurat diskbänken med nåt medel, plockat leksaker, skrivit lite adresser på kuvert osv. Kanske inte så himla mkt, men det blir inte lika effektivt med en skrutt som måste roas ibland. Också kom ju mormor på besök med. Nu väntar jag på att Thomas ska vakna så jag kan ta dagens promenad. Imorgon är det dags för vägning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar