torsdag, juli 30, 2009

Hallon och förväntan

I förmiddags lastade vi in oss i bilen, dumpade kidd-o hos mormor och drog till Önnebergsskogen och plockade utsökta, fina skogshallon. Det fanns verkligen massor av dem och efter bara lite mer än en timme hade vi fått ihop ett kg. Svetten rann, myggorna surrade och ryggen värkte (väääldigt låga buskar...) så vi gav upp rätt fort. Vi skulle haft kaffe och matsäck med oss kanske så man kunnat ta en paus. ^^ Nu ligger de infrysta hemma hos mormor och väntar på att jag ska orka koka sylt av dem.

Förväntan då?? Jo: Imorgon drar vi åter ner mot vårt kära Göteborg och ska se U2 Ullevi!! :o))) Som jag längtat efter detta, sen jag var typ femton bast och October, War och Boy skivorna gick varma hemma i stereon...

Nu ska jag fixa lite inför morgon och sen ta ett skutt in i duschen och tvätta håret. Lovar att bli lite bättre på att blogga när jag kommer hem... Kattis leder nog stort över mig i inläggsfrekvens just nu. ;o)

1 kommentar:

  1. Hahah jaa du e lite dålig på d där me å blogga numera :)

    SvaraRadera