söndag, juli 26, 2009

bakis

Tjoho vad skojigt det är med bakissöndag, i regn... Fast jag tycker iofs det är underbart om det regnar när jag är bakis eller sjuk, för då slipper man känna att man borde vara ute. :o)

Festen igår var skoj, vi satt ute på altanen hela kvällen och jag frös inte ens fast jag inte hade nån jacka! Ibland saknar jag verkligen vår glasaltan i Fullen... Nåväl, vissa pimplade i sig mer än andra igår men vi var skapligt städade vilket man tackar sin lyckliga stjärna för idag! ^^ Jag har haft lite ont i huvudet idag, men det hjälpte med ett par alvedon. Nu ska vi värma en fryspizza (Grandiosa är fanimej godare än köppizza!) så bakismagen får sitt. Sen ska vi väl hämta Uttas, han är hos mormor sen igår eftermiddags. Vi var ut och kikade lite på brännbollen igår på dagen. Alex & Herman lekte i lekparken lite och så käkade vi där. Såg lerigt och härligt ut på planen vill jag lova... Sen var vi hit upp på lite kaffe och sköldpaddskikning.

Nu ska vi kolla vidare på Harry Potter medans pizzan blir klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar