fredag, juli 24, 2009

Brännboll i regn

Usch, vad trist det är att det ska vara sånt skitväder när det är brännbollsyra och cruising i lilla Bollnäs. :o( Vi ska väl släpa oss ut och kolla lite ändå idag kanske. Imorrn blir det fest hos Sussie & Tobbe och sen utgång på parken och förhoppningsvis även lite cruisingbilar på natten. :o) Uttas ska vara hos mormor och morfar så mamman och pappan kan festa loss.

Igår var min Kajsa här och hälsade på!! ^^ Vi lekte med Alex, åt thaimat och gick en snabbsväng på stan. Även hon köpte sig ett par masaiskor, härligt med fler som blir "frälsta"! Måste nog köpa mig ett par helskor jag med till hösten när det blir för kallt för sandaler.

Nu ska vi gå ut och titta på brännbollen lite, se om vi träffar på Enas och Rossi lite kanske. Sen är det dags för lite lunch kanske. Ikväll blir det "fredagsmys" med hemgjord pasta o grejer. Jag ska lacka naglarna blå inför morgonkvällen osv. :o) Mycket att stå i!

1 kommentar:

  1. nu är jag hemma efter lååååång dag i bilen! här skiner solen :D västkusten är bästkusten! hoppas det är fint nästa helg också.... kram o tack för igår!!

    SvaraRadera