tisdag, juni 23, 2009

Svett & mygg= bad combination!

Har nyss knatat runt Framnäs-slingan med Ankie, det var skönt men svetten rann och myggorna bet... Nu är jag alldeles rödknottrig i nacken igen tänker jag. Och öronen ser väl förjävliga ut, varför ska de alltid bita där för? Är ju så förbannat svårt å klia på vettigt sätt med alla ringar. -__- Nu sitter jag här och eftersvettas och kopplar av med en kopp kaffe framför datorn. Gött de en stund innan duschen! :o) Efter lunch funderar jag på att ta med mig skolböcker, block och pennor ut och lägga mig på en filt i skuggan utanför Långnäsentrén typ. Skulle nog kunna vara skönt en fin dag som denna!

Ikväll ska vi till Enas och käka smörgis, för han fyller år i helgen.

Nu ska jag hoppa i duschen, mamma ringde nyss och skulle komma in och käka lunch innan hon skulle åka och hälsa på en kompis. Jag har lagt ut sköldpaddan på balkongen så han ska få lite sol. Han verkar lite ovan lådan därute än så jag får se om jag lämnar honom ensam där när jag går ut eller hur jag gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar