måndag, juni 22, 2009

Så var det måndag igen då.

Inbillar jag mig, eller är det ovanligt tätt mellan dem i år? Måndagarna alltså... Jag tycker jag ständigt sitter här med en kaffekopp, suckar lite och försöker finna motivationen att komma igång med veckan.

Idag ska jag till Alfta, vi ska vara hos Anna och börja med skoluppgifterna. Vi tänkte köra heldagar nu mån, tis, ons och se hur mycket vi hinner på det. Kanske vi måste ta nån dag nästa vecka med om vi har otur. Ankie skulle hämta mig klockan tio så jag har lite tid på mig, skööönt. Ska strax gå och tvätta och klä mig sen ska jag tuta lite flöjt kanske. Lisa undrade vad det var för en flöjt, och det är en sån här. Jag fick den av Kattis när jag fyllde 30, och nu har jag, envis som jag är, gett mig faan på att jag ska lära mig spela på den. Det är skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar