onsdag, maj 06, 2009

Uuuurrrk

Imorse när jag skulle gå hem från dagis höll jag fan på att spy: lukten av döda daggmaskar på blöt asfalt... O__o Jag hulkade till ett par ggr och kände paniken lysa i ögonen, vad ska folk tro om man står och spyr klockan halvåtta en onsdagmorgon på Gärdet?? Jag lyckades hålla mig iallfall, jävla vidriga djur det där. Åtminstone när de ligger som halvtorkade gummisnoddar och bara luktar illa. :o(

Idag läser jag en tokspännande liten bok på ca 800 sidor som heter "Nya sociallagarna", en putslustig liten historia... Jag ska iofs "bara" läsa de första 238 sidorna innan nästa föreläsning som är på tisdag, så varför gnäller jag? ^^

Nu ska jag gå och koka kaffe och sen hugga in igen, jag vill ju veta vad som händer!!! KOMMER propositionen att leda till någon lagändring?? Och isåfall, i vilken lag? SoL? LVU? LVM? LUL? Och huuuur kommer detta att påverka de berörda? Jaa, som ni hör så är det rafflande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar