onsdag, maj 06, 2009

De e så hääärligt att gå i soooolen!!!

Solen är tillbaka, jag tackar för det! ^^ Livet känns så himla mycket lättare med den som sällskap... inte ens att jag brände mig på lunchsoppan, eller att kaffet på maten endast var ljummet känns särskilt surt. Till och med min kära bok känns ganska trevlig att återgå till när man får göra det med balkongdörren öppen så att fågelsången hörs ända in till mitt bästa plugg-soffhörn! :o)

Nu ska jag rata det sista kaffet (kallt kaffe ÄR och förblir ju varmare än vad det är gott!) och plöja m i n s t 50 sidor till innan det skruttiga uttet kommer hem från dagis! Tjoflöjt och vademecum!!

1 kommentar:

  1. Heeellluuu!

    Iskaffe är ju iallafall inte helt fel :)

    Vademeccum brukade jag ha på mina finnar på den tiden då det begav sig!

    Kramen

    SvaraRadera