tisdag, maj 05, 2009

Trött!

En sån jäklanrns dag det har varit idag! 09:15 - 16:00. Tufft det tycker jag, man blir trött av att försöka tänka juridiskt så länge! (Tur man inte ska bli jurist då... ^^) Mitt huvud värker och nacken känns stel och öm. Ska hoppa i duschen strax tänkte jag, bara jag pratat med Kajsa. Jag har precis lagt Uttas och väntar på att han ska somna. :o) Sen ska jag väl börja läsa om de nya sociallagarna.

Thomas har gjort klart trallen ute på balkongen idag, det blev jättensyggt! Skönt åt fossingarna med istället för kall betong att gå på. Och skönt att slippa den jäkla glipan nere vid golvet där små bilar och andra grejer lätt kan ramla ner och orsaka smärre sorgeutbrott när de krossas mot asfalten 4 våningar ner....

Imorgon kommer Kattis hem! :o))) Och blir hemma ganska länge, härligt! Det är ju jämnt så korta visiter annars tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar