lördag, april 04, 2009

Trött i fötterna!!

Shite vad man blir trött i fötterna av att knata runt på asfalt och gatsten hela dagen, tacka vet jag de upptrampade stigarna hemma i Bollnäs, de är mjuka och bra att gå på minsann. ^^
Bussresan gick rätt fort faktiskt, med en intressant bok om Straffrätt går ju allt i flygande fläng! Väl framme började vi med att dra ut till Medborgarplatsen och hämta ut våra biobiljetter (Män som hatar kvinnor) tills imorgon bl.a, sen vidare mot Schock! Där fanns inget av det vi tänkt oss... Varken mina skor eller Thomas byxor. Schock här var chockerande (hahahhhahahahha!!!) litet måste jag säga. 1-0 till Göteborg där. Vi knatade neråt sen och gick på Bamboo city, där var det dags för 2-0 till Göteborg. Deras Bamboo är faan så mycket bättre och godare!
Efter det har det strosats en hel del, gamla stan bl.a. Jag letade nå coola örhängen och hittade faktiskt. MEN de kostade 100 kr/st, vilket innebär 1000 spänn för mig som är perforerad längs hela örat. Vi hade fört över för lite pengar från servicekontot så vi hade inte råd då. :o( Iofs trodde hon i kassan inte ens att hon hade så många hemma så... Jaja, vi får se om jag kan hitta dem på nätet nånstans istället. Imorrn när vi har pengar på rätt konto har de väl inte öppet de jävlarna!!

Nu är det dags för dusch och allmän tvagning innan det är dags att bege sig inmot stada och kanske ta nån öl innan vi skall vara på plats på Frysis. :o) Puss och kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar