fredag, april 03, 2009

Jaha

Nu har jag varit till E-center med mammi, hittade en svart skaljacka typ åt mig. Annars var det mest massor av saker till Alex...
Cars-rygga, toalettsits, kanelskorpor och två Nalle Puh böcker. Mormor betalade såklart... ^^

Min och Alex väskor är packade (bara bilarna som skall i åt Uttas) och vi ska åka till farmor vid sextiden. Efter det ska föräldrarna lyxa sig med lite Lantbröd och goda pålägg framför TV:n och se på "Så ska det låta". Vem ska jag såga ikväll tro?? ;o) Himla skönt att göra sånt där ibland när man är ensam, sitta i soffan och äta mys-middag liksom!
Blir väl inte till att vara uppe alltför sent, bussen går ju redan kl 8 i morgon bitti. Vi gör i ordning frukost att äta på bussen, men man lär väl ändå upp vid sju antar jag. Åtminstone jag som inte är naturligt vacker utan måste pudra näsan innan jag åker. O__o

Jaha, så ska man iväg och göra Sthlm osäkert då... Tänk på mig imorgonkväll! :o)

D.A.D!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar