tisdag, april 07, 2009

Inställt...

Men va faan! Läraren är sjuk så föreläsningen idag är inställd. O__o Tur att vi har Ankie som noggrant och pliktskyldigt kollar Blackboard varje morgon, för ingen annan hade då sett det. Jag är nästan skamligt slarvig på att kolla den sidan, men så missar jag ju titt som tätt diverse litteraturändringar och annat smått och gott med. Men, hey living on the edge liksom! ;o)

Malin var precis på väg ut till bilen och Katja var snart framme i Norrtälje. Själv satt jag ju här och liksom bara väntade på att det skulle bli dags att gå. Sminkad, kjolklädd och plattad i håret - helt i jävla onödan!!! Jaja, det är väl bara att sluta sura, koka sig en kopp kaffe och dra igång att läsa på hemmaplan då. Intet annat att göra idag, den akademiska kvarten blidde hela fucking förmiddagen idag! Så kan det gå om inte haspalainen är på!

2 kommentarer:

  1. Ja du AnnaLena du ser hur det är när man inte är noggrann och det som jag trodde du var. Nu får jag nog ändra min åsikt, du är en liten slarvmaja du.....

    SvaraRadera
  2. Ja där kom du allt på mig! :o)

    SvaraRadera