tisdag, april 07, 2009

1 upp

Attans, helgens mat-fuskande har resulterat i 1 kg viktuppgång. -__- Men det fixar jag till snabbt! Blir några extra promenader i vårvädret bara!!

Idag ska jag på föreläsning om Straffrätt och Processrätt, måste släpa med mig lagboken... Det är ju bra iofs, promenaden till Heden bör ju bränna ett par kalorier extra med den som tyngd. ^^ Vi slutar tolv idag, skönt. Sen skall jag hem och läsa, hoppas på finväder så jag kan sitta ute på ballis! Jag hämtade minsann ner solstolarna från vinden igår när jag kom hem. Vi måste skaffa kompostgaller och sätta upp snarast, jag är livrädd att Alex ska ramla ner! Och han vill ju så gärna vara därute när det är finväder han med!

Pratade med Jenny i telefon igår, hon pratade massa trädgård och då kände jag ett styng av längtan... Det blir ju lite sorgligt att lämna över stugan till nån annan ändå. Jag älskar ju trädgården däruppe och saknar att ha jord att böka i! ^^ Hon skulle komma och hämta mig nån dag efter påsk och så ska jag hjälpa dem att planera lite i deras trädgård. Kul kul! Jag älskar ju att rita och planera!! Hon ville ha mycket färg, långblommande och livfullt! Låter som nåt för mig att sätta tänderna i... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar