måndag, april 06, 2009

850 jävla spänn!

Jag hittade skitsnygga svarta piercingringar med titankula på Barbarella. 85 kr/st bara! Låter ju billigt & bra, men för 10 st (som sagt var...) blir det ju ändå fan närmare tusenlappen!! Det är snyggt med många hål i öronen tycker jag, och jag trivs kanon med min fina "rad" men det svider i plånkan när jag vill förnya utseendet på den... Mastercardet lär ligga i plågor flera dagar efter detta. -__- Hittade andra som var ännu snyggare, men de kostade 149 kr/st... Inte vad jag har lust att hosta upp. Jaja, om sju dagar senast har jag mina nya, fina ringar iallafall.

Idag har jag varit i skolan, vi gjorde klart insändningsuppgiften. Skönt! Sen gick jag hem och läste det som är till föreläsningen imorgon. Satt ute på ballis i solen med en filt om ryggen. Gött! Skruttet och pappan var ute med vagnen, men det gav som vanligt ingen utdelning på sovfronten. :o( Nu sitter Skruttet i fråga i soffan och ser väääldigt trött ut. Det gnussas frenetiskt med I-ors öra under näsan och blicken är aningens glasartad. Blir väl tidig reträtt för den lille gynnaren ikväll då, bra det så kan mamman skutta på Crosstrainern som stått i träda flera veckor nu. Jag lär dö redan efter 3 minuter... Lämna WO och stämpla ut, tack för kaffet liksom. ^^ Kondisen ligger knappast på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar