onsdag, mars 11, 2009

VHS

Jag har nyss lagt till ett par kurser till på min ansökan om sommarkurser, ett par som går via Mitthögskolan. De här har jag sökt nu: Etik och ledarskap, Vittnespsykologi (HiG) och Ungdomssociologi och Sociologi: Ledarskap och organisationsteori (Mitthögskolan). Etik och ledarskapen är den enda som går på helfart, så jag hoppas verkligen att jag kommer in på den! Måste komma ihåg att höra med Ankie & Anna idag med, de hade visst hittat några fler distanskurser som verkade intressanta. Jag vill ju inte bara läsa något "bara för att" liksom, utan det ska ju ge något till mitt framtida liv som socialarbetare med! *förnuftig*

Idag känns det aningens bättre i förkylningen, men jag producerar fortfarande snor i sådana mängder att det är rent chockerande! Det är då faan... Alex har varit lite stökig inatt, kom över till oss vid ett-tiden och lå sen och jönsade runt ett bra tag innan det blev stillhet i lägret igen. Vid det laget var jag så förbannat hostig att jag knappt vågade andas av skräck att väcka honom igen. Så jag la mig ute på soffan och nu har jag gamnacke... Mindre skoj, men vad gör man inte för familjefriden? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar