onsdag, mars 11, 2009

Snor, snor, snor

Dagen har ägnats åt snytning och nysning mestadels. Hur mycket kan det rymmas i en medelstor skalle egentligen!?

Thomas tyckte det var jobbigt att läsa min blogg med den nya idén att ha första bokstaven i varje stycke stor och fetstilt. Fler synpunkter på det? Ska jag fortsätta med det eller drop it like its hot liksom?? Jag ville bara ha nåt lite nyskapande sådär för att pigga upp vardagen. Men jag kan ju klura ut nåt annat med.

Det kom ett brev... Brevbäraren hade med sig nåt ovanligt idag - ett handskrivet brev, jag minns knappt när jag fick ett sånt senast! Brevet var från Kajsa och innehöll även "Metalbibeln", en liten bok om omvända, nyfrälsta hårdrockare samt nya testamentet. Tycker hon månne jag behöver frälsas ifrån ondo? ^^ Eller vadan denna religiösa propaganda tro?

1 kommentar:

  1. ja sa ju att jag inte läst den! tyckte bara metalbibeln lät fränt :D är det riktiga bibeln i liksom? haha! ¨/kajsa

    SvaraRadera