torsdag, mars 12, 2009

Bortapluggning igen.

Imorse kom mormor och hämtade Skrutten och hans mamma. Jag sitter i vardagsrummet och försöker plugga så mkt jag kan. Har skrivit av Powerpointen som var till dagens föreläsning och nu sitter jag och gör "mindmaps" på viktiga begrepp och teorier. Ganska kreativt och bra sätt att lära sig på tycker jag. Få se om det gör nån nytta nudå! Måste ta tag i alla dessa "gubbar" med, Freud, Jung och Adler och skillnader osv med deras teorier. Usch, det gruvar jag mig lite inför.

Skrutten är just nu på övervåningen och ska väl försöka vila middag, men jag vet inte jag om det går så värst bra... Jag tycker jag hör honom pladdra på fast att han såg så himla trött ut innan de gick upp. -__- Typiskt, det är nästan alltid stört omöjligt att få honom till att sova här! Undrar varför? Ska jag behöva lägga honm i vagnen och gå ut innan det är klart? Har varken tid eller ork med det egentligen. Nä, nu kommer de ner igen låter det som. Faan!!

Pappan är hemma, han kände sig som han höll på att bli sjuk han med. Kul för honom att få ärva mina och Alex baciller tycker jag. Det är återvinning på hög nivå det!! ^^ Vi som vill vara noga med sånt menar jag...

Tillbaka till pluggandet nu! /Mapping my mind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar