tisdag, mars 10, 2009

Jönsson.

Vi håller som sagt på och avverkar hela Jönssonligan-serien. En fantastisk bit svensk filmhistoria det iallafall! Jag bara älskar Vanheden!! Dynamit-Harry är väl sisådär, rätt rolig ibland men oftast blir jag så irriterad på honom att jag skulle kunna kasta ut TV´n genom fönstret. Kul är det iallafall, klassiker.

Ikväll har jag faktiskt uppdaterat Soggy Bottom Blogg, inte ofta det sker. Iom mitt "köpstopp" så kommer det ju liksom inte hem så mkt nya coola grejer. Jag får rota fram lite gamla godingar.

Det blir ingen skola för mig imorgon, såg att de tänkte ställa in gruppträffen ändå eftersom ingen skulle komma. Trist, hade bog varit givande istället för att sitta hemma och sträckläsa bara! Jag ska försöka gå på torsdagens föreläsning iallafall. Vi skulle träffas efter den med och gå igenom diskussionsfrågor. Utte får åka till mormor över dagen. Om jag mår bättre då vill säga, annars åker vi till Runemo bägge två så pappan får jobba lite. Det tycker ju han är så kul! ^^

Nu blir det sängen nästa för fröken Norman vill jag lova, jag är helt slut.

Tack och Godnatt.
/Snorig och trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar