tisdag, mars 10, 2009

Fanfanfan...

USCH och fy vad less jag är!! Less-listan kan göras lång:
  • Min förbannade förkylning som vägrar ge med sig
  • Alex förkylning som helt ovälkommet dök upp
  • Snön som vägrar sluta rasa ner från himlen
  • Att jag inte orkar plugga så intensivt som jag borde
  • Att jag inte har nåt smak- eller luktsinne. Taskig tajming mitt i greek-week...

Utte ligger i soffan och slöglor på "Mickemolle", the Movie of the Week... Cocken kokar soppa i köket och här sitter jag och retar upp mig så till den milda grad på min näsa som kliar att jag lätt skulle kunna slita av den och slänga ut den genom fönstret. Och detta utan bedövning, det skulle bara vara rätt åt den jäveln!! -__-

Jag övertalade pappan att skicka in ett bidrag till Bandit´s bandtatueringstävling idag, han har ju en skitasnygg Kiss-gaddning på överarmen. Den är signerad Schröder och väl värd att visas upp tycker jag. Vinner han så får han presentkort på 5000 pickadoller på nån gaddstudio i Fjollholm. Vi får hålla tummarna på att han vinner då! Så kanske den planerade Alex-tatueringen kommer på plats! (undrar när min jako ska komma på plats på underarmen, jag...?)

Ingen rolig post idag, Kajsa har fått mig nyfiken med att utlova nån slags rolig brevförsändelse den här veckan. Jag väntar spänt vidare då!

Pratade med Sussie före lunch, ungarna var någorlunda krya nu men Theo kunde fortfarande inte fisa utan läckage. Usch ja, det finns alltid nån stackare som har det värre. Nu ska jag gå och snyta mig eftersom både näsan och ögonen rinner efter att ha nyst fem ggr på raken.

So long, långkalsong!!

/Naken, blästrad och skitsur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar