söndag, mars 29, 2009

VET NI vad JAG har gjort idag???

Nej, hur i alla världen ska ni kunna veta det? Jag har läst en bok: en skräckthriller och inte en skolbok! Minns inte NÄR det hände senast. Ja, jag har ju självklart inte läst en HEL bok men åtminstone ca 50 sidor! Det var Johanne Hildebrandts "Fördömd" som fick den äran. Egentligen så vet jag ju att det var ett ganska menlöst drag då nästa kurs börjar imorgon och nästa tenta är blott en månad bort. Till råga på allt ser det ju ut som Skruttet tänker sjukna in så veckan får ägnas åt att snyta motvilliga barn, truga mat & dryck och vakna 3965 ggr/natt och ge napp/vatten/alvedon/I-or till skrikande Skrutt...

Vi var till Bobbo igårkväll en sväng innan vi var och handlade, men Utte ville inte vara där påstod han (?) så de bestämde "träff" härhemma idag istället. Och farfar skulle kanske titta in, och en gubbe från Sthlm var intresserad av att komma och titta på stugan idag. Thomas såg inte mailet förrns idag iofs så vi får väl se om de känner sig hågade att kasta sig i bilen och susa upp till Bollnäs. Han skickade telefonnumret och skrev att vi även kan kvällar i veckan. Tänk om vi bara kunde få den såld nu, vad himla skönt det vore!!

Jag känner mig aningens besviken på mina grannar som visade ett relativt dåligt uppslutande i Earth Hour! Men det blir väl så när man bor i ett område fullt av bittra gamla tanter och gubbar som ändå skall dö snart så de skiter i elförbrukning och miljö kanske... Däremot en eloge till Bollnäs kommun som släckte ner gatlyktor under timmen! Men inte Bollnäs bostäder minsann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar