tisdag, mars 31, 2009

Nej!

Jag orkar inte försöka komma på nåt första april-skämt... Alex är sjuk, jag har inte fått mina böcker än, jag är snorig och har frusit hela natten. Jag är very worried att det inte ska bli något av med D.A.D-konserten och den trevliga helgen i Sthlm som vi tänkt oss. :S

Gårdagens kursintro var ganska givande, föreläsaren var rolig och verkade kunna sina saker. Även fast han kanske var lite väl spexig ibland... Men såna är de ju, Göteborgarna! ^^ Det vet ju alla... eller hur Kajsa o Anna-Karin??
Kursen verkar bli ganska intressant och framförallt är väl den juridiska biten väldigt viktig att kunna. Lite skrämmande lät att vi ska göra 4 st gruppuppgifter utöver tentan och allt detta på en 7,5 p kurs! O__o Men men, vi fixar väl det med, det brukar vi ju göra!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på "Nalle Puh - Vårkul med Ru" samtidigt som jag läser klart min bok!

2 kommentarer:

  1. Du har ju en hel dag till på dig att komma på ett skämt, så ge inte upp än :)

    SvaraRadera