onsdag, mars 18, 2009

Morgonplugg har guld i...

mugg?
glugg?
mjugg?
bugg?

Ja, den frågan kan man ju fundera i all oändlighet på! Tyvärr har jag inte tid att göra det just nu, jag har suttit och läst lite. Skall börja gå till skolan strax och jag har änteligen laddat mp3-spelaren så jag kan lyssna på musik medan jag går. :o) Lovely, det går så mycket lättare då, jag tänkte fortsätta hela varvet runt Heden när vi är klara med gruppträffen om vädret är lika fint då. Nu är det plusgrader och sol från klarblå himmel. Såå himla skönt att kunna klä Alex lite lättare. Han fick fleecis och vindjacka på sig idag, åsså fodrade gummistövlar istället för klumpiga vinterkängor. Jag stoppade vindbyxor och galonisar i "äcken" (ryggsäcken) och han fick gå till bilen i bara mjukisbrallor. :o) Underbart att slippa krånga med täckbyxor, polokragar, vantar å skit! han gick till och med på att ha "jopp-uban" (toppluvan) på! ^^ (annars ska han jämt ha en skitvarm mössa med knytning under hakan...)

Nä nu måste jag sluta med min ofantligt intressanta diskussion om Skruttens utstyrsel och bege mig mot Heden och dagens gruppträff. Vi ska diskutera inför tentan är det sagt, blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar