fredag, mars 20, 2009

Det närmar sig!

Ja, tentan alltså. Jag har pluggat heeela dagen idag. Skriver mindmaps och läser om vartannat. Igår satt jag hemma hos Bobbo på kyrkan och pluggade. Ikea skulle leverera bänkskivor nån gång mellan 7-17 och jag hade lovat släppa in dem. Men innan de var färdigt så ringde de jäklarna när han var i Kilafors (på väg hem från sthlm) så han hann hem och släppa in dem själv! Så tokigt det kan bli... Jag knallade iväg och hämtade Utte sen var vi där ett tag till innan vi gick hem till pappan och maten. :o)

I onsdagskväll var jag, Lisa o Jenny i Norrby och tittade på lilla Emmy som föddes på en busshållplats nästan framme på Mora BB. ^^ Vissa tjejer har mer bråttom än andra... Jag pratar om Carina & Jörgens nya lilla tillskott i familjen. Hon var mkt söt och verkade väcka längtan efter fler små bebisar både här och var... Tur man står över sånt! :o)

Nu måste jag fortsätta plugga innan lilla monstret vaknar, han skulle åka till Enas med sin far på eftermiddagen/kvällen men pga en spontan fjällresa får det vänta till på söndag. Tur inte Utte vet om att han missade Take Off- pizza pga det! Då skulle han väl gått i strejk!

Soundtrack: "Take the time" - Dream Theater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar