tisdag, mars 17, 2009

Du å ja, Utte

Imorse kom mormor och hämtade Utte och mig vid niotiden. Han sov ända till strax efter åtta, antagligen beroende på de märkliga hysterisk-gråt-och-skrik-atackerna han fick efter läggning igårkväll. Klockan var nog närmare tolv innan det äntligen blev lugnt. Jag är skapligt mör idag, men har inte haft varken tid eller tillfälle att vila nåt. Skulle väldigt gärna vilja vara hemma och ha en lugn pluggdag imorgon, men vi har gruppträff... Jag BÖR gå på den känns det som. Men jag har panik för det känns som om jag inte fått riktigt ostörd pluggtid alls den sista 1,5 veckan. :S

Det har varit soligt och fint, men lite blåsigt idag. Alex och mormor har varit ute en del men jag har suttit inne. Skulle väl ha behövt en rejäl promenad kanske. Men det får bli imorgon, jag går till och från Heden då. Hoppas bara vädret håller i sig då!! Nu ska jag titta på Nalle Puh med Utte tror jag. Eller om jag stänger in mig i sovrummet och pluggar tills maten är klar? Näe, det får bli efter maten... Då lämnar jag med varm hand över gnällspiken till hans pappa. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar