fredag, mars 27, 2009

Beroende...

Kära Bella från FL tipsade om ett spel, och nu är jag fast... Nämligen det här, jag vill dock utfärda en varning: Börja inte spela om du inte är beredd på att sitta fast ett bra tag framåt. ^^ Jag gillar såna där menlösa spel, ju töntigare och menlösare idé desto bättre. Jag kanske skulle sammanställa en liten lista med fina speltips och lägga ut på bloggen??

Hela familjen är hemma idag, pappan har ju föräldradag idag. Vi skulle gå ut efter maten och försöka få Skruttet att sova i vagnen, men den lille räven slocknade i fåtöljen nyss istället medan han tittade på Hitta Nemo... Lite snopet, men himla bra! Vi kan gå ut sen istället, vi ska på Torgboden och se om de fått hem några nya Cars-bilar samt leta ett par fingervantar åt Skruttas. Det an behövas nu såhär framåt våren.
Jag har betalat räkningar idag, blev förvånad för det var så lite! Men sen slog det mig... det var ju inga skolböcker medd en här omgången, de kommer ju hem till veckan med en käck liten räkning på 1400 spänn... -__- Säg den glädje som varar...

Nu ska vi passa på att äta lunch medan avkomman slaggar, kan vara lugnt och skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar