onsdag, mars 25, 2009

Änteligen!!

Nu är äntligen tentan över och jag kan andas ut... Det kändes som om den gick riktigt bra också faktiskt, jag borde få godkänt iallafall tycker jag. Det var en enda fråga jag inte alls kunde men det må väl vara hänt då. 25 poäng borde jag kommit över tror jag. Det var bra nervöst både igårkväll och imorse! Tur att jag hade Malin här som stöd! Kändes väldigt bra att ha nån att plugga ihop med och nervösa sig med.

Vaknade tidigt imorse och då var jag helt sjukt nervös, Alex var som tur var på bra humör så han inte retade upp sin stackars mamma... Nu kom han nyss hem från dagis och verkar inte ha sovit nån middag så nu är det sämre ställt med det där humöret. :o) Jag ska gå ut i köket och fixa våffelsmet - det är ju våffeldagen idag!!!

Jag är faktiskt ledig nu ett tag, fram till måndag eftermiddag då nästa kurs börjar. Jag funderar på att ha Alex hemma från dagis och åka till mormor imorron om det blir fint. Jag har ju liksom inget särskilt att göra (mer än reflektion, utvärdering, skriva ut nya schemat o kursplan, lägga ut böcker tillsalu osv, osv...) de här dagarna så. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar