måndag, mars 23, 2009

Peace & Love

Det ser ut som om det blir helhelgsbesök i Borlänge i sommar. Jag pratar självklart om Peace & Love festivalen... det är ju så himla många bra artister att det är helt omöjligt att välja dag! Eller vad sägs om: Backyard Babies, Volbeat, Thåström, Tiamat, Ulf Lundell, Lars Winnerbäck, The Stranglers, Dia Psalma och Perssons pack?? Det kommer säkert fler vad det lider... Nu letar vi bara boende, har mailat en camping för att höra ang stughyra. Hoppas, hoppas på det så vi kan beställa biljetter snart! Barnvakt bör väl ordna sig på det ena eller andra viset.

Skrutten är oerhört trött ikväll, han vaknade strax före sex imorse och har sen INTE sovit nån middag minsann. Nu går han verkligen på sparlåga och jag trodde nästan han skulle somna redan vid halvsex när jag hade duschat honom. Vi provade duschsku med jordgubbsdoft från Lidl, han fick i ögonen och det sved visst ganska så rejält... Skit-Lidl!! :o( Lessen blev han iallafall och skulle inte duscha nåt mer. Vi satt i soffan inlindade i filtar och tyckte synd om Skrutten ett tag sen. Tittade på Micke & Molle och mös. Nu skall han fika lite och sen blir det nog ganska så tidig läggning för honom. Själv ska jag hoppa in i duschen så jag är ren och fin tills "familjen Annorlunda" börjar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar