torsdag, februari 05, 2009

Uscha

Imorse väckte Utte sin mamma strax före halvsex. -__- Mindre skoj, och kia upp skulle han med. Men när jag sa att han minsann fick ki upp själv så dög det att ligga kvar. Tack mörker! ^^ Jag hade världens huvud-/nackvärk efter flera nätters dålig sömn, vet inte om jag har varit van att vara lagom klubbad av alvedon och därför har svårare att somna nu? Nåväl, iväg till skolan kom jag då inte, hela jag var alldeles klen och frysen. Jag slockande på soffan, kommer knappt ihåg att Thomas kom och frågade om jag inte skulle lägga mig i sängen istället. Knappt ens att jag gjorde iordning och gick ner med Alex! Skrämmande nästan...



Dagen har spenderats i soffan, försökt läsa lite men ögonen gick liksom i kors så det blev mest sova. Nu känner jag mig aningens piggare, har varit ute och handlat samt hämtat Skrutt på dagis. Nu ska jag göra lite köttbullar och sås till honom och efter middagen ska vi baka havrekakor han och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar