söndag, februari 08, 2009

Skrutt hemma!

Vi har varit till Runemo och hämtat hem vår Skrutt, passade även på att snika åt oss lite pannbiff och potatis av mormor! ^^

Utte hade skottat snö, åkt spark, räknat lastbilar, ätit massa potatismos, ritat och hoppat i soffan. Däremot inte sovit nån middag... så han sitter redan nu och äter sin yoghurt och macka. Vi lyckades hålla honom vaken i bilen på väg hem iallafall, det gäller bara att prata tillräckligt mycket! Det är ju jag rätt bra på som tur är, hängde det på pappan skulle han nog somnat direkt... ;o) Han slösar inte på orden i samma utsträckning som mamman och skruttet. Tur är väl det, annars skulle det väl aldrig vara tyst mellan dessa väggar. O__o

Nu ska jag natta ungen strax, sen ta en varm dusch med olivolje + sockerskrubb. Jag råkade ta hårspray i håret idag så jag blir välan tvungen tvätta det med... :o( Tyckte bara jag skulle göra slut på det som fanns kvar så den slapp stå och ta plats. rackarns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar