måndag, februari 09, 2009

Så!!

Nu har vi varit hos Anna och diskuterat bok, det var riktigt givande och kul att sitta så. Det var ju liksom så jag hade väntat mig att de här studiegrupperna skulle fungera, att man skulle ha hjälp och utbyte av varann och inte bara göra grupparbetena ihop. Blir ju ett socialt utbyte med, och böckerna är ju svåra att förstå oftast om man bara sitter hemma och klurar. Speciellt de engelska tegelbitarna nu, så vi pratade om att träffas inför tentan. Vi har ju ändå ca 1000 sidor engelsk psykologi-litteratur att läsa och förstå. PLUS de andra böckerna på svenska då... 5 st eller vad det är. :S

Nu ska jag fortsätta läsa, Utte vaknade precis inne i sovrummet så jag ska stänga in mig där och de får vara här ute i vardagsrummet.

1 kommentar:

  1. usch å fy eng psykologi! tur man slipper sånt drit...=)

    SvaraRadera