måndag, februari 09, 2009

Men det är ju måndag!

Min knasige sambo har gått och trott att det var söndag hela dagen idag, snacka om besviken min när han kom på att det var måndag och att han faktiskt ska iväg och jobba inatt. -__- Stackarn... inte lätt att bli gammal och gaggig!

Utte har fått nån slags nostalgiryck och ville läsa "Ro, ro din båt" som var hans favvisbok från halvåret och uppåt typ. Men nu har vi sluppit den skitlänge. Skönt, då den lästes (sjöngs) en 60-65-70 ggr/dag här hemma då det begav sig... Han har alltid gillat upprepningar vår lille gosse. Tror han gillade den extra mkt på grund av framsidan som påminner om Utte och hans kära vän I-or. ^^

Ikväll måste jag plugga lite, ska bara gå och duscha medans pappan och Skrutten sköter läggningsbestyren. Jag skrubbade mig med olivolja + socker igårkväll, snacka om babylen hud!! Men det är väl inget man gör varje kväll kanske, så det får bli vanlig duschtvål (=kli) ikväll. Jag är för snål och miljövänlig för att slänga bort den se! Flaskan är ju nästan full så jag får snällt göra slut på den först... Lite dumsnålt kanske, men wuttöfack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar