torsdag, februari 26, 2009

Senaste nytt!

...i Fortodolfrågan! ^^ Denna följetong av stor vikt för åtminstone mitt väl och ve. Hela Pharma som distribuerar i Sverige har gått ut med ny information. Det var endast i vissa leveranser som nådde Sverige under Våren 2008 som innehöll spår av Nimesulid (ämnet som kan ge leverpåverkan), så annars är det fritt fram! Aldrig har jag känt mig så lättad över ett meddelande! Herregud, jag kan alltså fortsätta med dem bara jag vet att det inte är från de batcherna. De skulle lägga ut batchnumren det gäller snarast på sin hemsida, så jag hämtar ut mitt paket idag och avvaktar tills beskedet. Är det fel nummer på dem så skickar jag in dem och får nya. :o) Ett par veckor får jag kanske klara mig utan, men vad gör det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar